2013年9月29日星期日

白浜海舟溫泉旅館

9月28日從京都坐火車經新大阪駅到白浜,入住温泉旅館「南紀白浜 浜千鳥の湯 海舟」 ,此酒店頗新,建於海邊,可遠眺太平洋。


我住的是洋室,即有牀,佢地有D和式屋仔,好近海崖邊,似乎好正,但好貴。
館內有男、女大浴場各一,免費貸切風呂三個,更有男女混浴風呂一個,全部戶外海景。混浴風呂有特別浴巾圍在身上的。


混浴風呂

貸切風呂

溫泉應該不是天然溫泉水,因為日本的天然溫泉都有官方証書掛在牆上。
我發現有日本男女,當下午三點溫泉一開門,便衝去攞貸切風呂鎖匙,而沒有先沖洗便去風呂個室,入便無得沖洗的,我後來在貸切風呂入面聞到一陣煙味並現發現一個剛熄的煙頭,唔知係咪事後煙,於是我要周圍睇下有無漬穢,日本人也並非一定有公德心!
佢地在大堂有個地方,放了各款和式浴衣(可以穿著到處行的果種),客人可以隨意攞番房換,我一日換兩套。

晚餐對住個全海景,睇住慢慢夜色四合,我猜這裏在冬天可以看到全蛋日落,正。溫泉旅館的食物都係好睇唔好食。

第一晚主菜是烤鮑魚(爽而無味)、和牛sukiyaki(D牛肉就好滑好淋)。


第二晚主菜是魚生船(典型好睇唔好食)、伊勢海老(完全不好吃)。



天氣真的好,出猛太陽,但有清涼海風,D風係無濕氣的,好爽。但旁晚開始好多一種綠色的飛蟲,不可打開窗,只能關窗開冷氣。
酒店晚上10點大堂有拉麵宵夜。

我相當滿意呢間溫泉旅館,服務不錯,reception 都能說簡單英語,海景極佳。




沒有留言: