2013年9月1日星期日

Uno Duo Trio

8月大吃大喝的壓軸好戲,31日晚與朋友到銅鑼灣的意大利廳Uno Duo Trio 吃晚餐,今個月最好食係呢餐和鮨辰。
我幾個月前去過食午餐,未有機會來食晚餐。該店今個月的重點菜式係意大利北部 Veneto 菜。


我和朋友同點了兩個頭盤、兩個 pasta、一個主菜、一個甜品,來分享。

煎帶子配黑松露,好香好濃的黑松露,帶子畧為細隻。


Cappaccio,D火箭菜和牛肉都好夠味。


地中海紅蝦意粉,重點係D汁,是以大量蝦頭蝦壳煑成濃汁,但影得果幾隻蝦無乜味。




跟著就係數燒乳豬,我也沒有聽過意大利有燒乳豬,伙記話好,我們也即管試下。原來係以乳豬陣皮,包住D煙肉、其他配料成巻狀,然後燒,我可以話個陣皮好香好脆,脆到極點,有D泰國脆豬肉乾 feel,超超正,配紅酒一流。



第二道 pasta係後加的海鮮意粉,用不濃的橄㰖油、大量蒜容,好味,意粉是有咬口的 dente 式。
甜品,佢地只有三、四款,我地叫咗件Napolean 來分享,D酥皮夠酥,很好食。



仲有特別的,餐後佢地有好多花茶,個杯入便有隻熊仔架喎!
總結:食物和服務都很好,物有所值,我有機會會再來。可惜樓面低(一般商業大廈內的餐廳的通病),有一台5、6個女人加一個男人,越講越大聲,好嘈。

沒有留言: