2014年2月9日星期日

Petrus, London


呢間倫敦的 Petrus 同香港 Petrus 無關,倫敦的 Petrus是 Gordon Ramsey 開的法國餐廳,獲米芝連一星。我早一個月訂定2月6日去吃午餐。

其位置從 Harvey Nichols 行約15分鐘,唔係靠住先印定的 Google Map 都好難找,附近看來有兩、三間其他高級餐廳。
我叫五道菜的 tasting menu ,先來的 Amuse Bouse,係一 pat 芝士,上面幾條醃過的瓜菜,芝士應該係羊奶芝士,幾騷,唔啱我。



第一 Starter 係鵝肝,好夠味,也是表面有D甜汁,配上果汁啫哩,味道傳統,外觀摩登。




第二 Starter 係煎帶子兩隻,好大隻好夠味,但不及香港常能吃到的北海道帶子,伴的醬汁超級好味但難以形容是什麼,帶子下面仲有一小條醃過的 anchovy 小魚,再有D椰菜花容,好得。美中不足帶子有一面煎得過籠。



主菜可以選燒乳豬或鴨胸鴨肶,我揀燒乳豬,其實係燒豬腩,皮脆肉嫩,但外觀畧差,山長水遠來吃鬼佬燒腩仔。



第一甜品可以 sorbet 和芝士,二揀一,我叫sorbet ,好好果汁味,唔酸,下面係某種莓,和兩片檸檬味的薄餅,一個好幼的圈插在 sorbet  內,好睇又好食。



第二甜品係chcolate sphere ,一個空心的薄朱古力球,上桌時侍應淋上熱朱古力漿,咁個球慢慢溶,見入面仲有 vanilla 雪糕,和一D caramel 糖。個朱古力漿好夠朱古力味而唔太甜,超級好睇好食。



總結,從訂位,入口招呼,到食完埋單,全部完美。跟 Chez Bruce 比較,我覺得 Petrus 雖然畧貴,但食味和外觀 Petrus 都整體高一班。

沒有留言: