2013年3月28日星期四

Il Latini, Florence



3月24日晚到這間地道 Florence 餐廳吃晚餐,我在2005年嚟過,印象很深。我在計劃這次行程時,找出一本舊的Florence 旅遊書,竟然在裏面夾住一張2005年在Il Latini 吃餐果張單!近年此店被米芝蓮給與車軚人底食推介。

我訂了七點半,去到門口,竟然人山人海,原來有一大團美國遊客,起碼50人在門口,到佢地入哂去才到其他訂咗位的客,其實百份之九十係遊客,到九點半第二輪,才有意大利人。




我叫一個 mixed starter,有火腿、香腸、鷄肝多士、好似薏米的粒粒做的沙律等,桌上仍然放了一枝自家品牌的 table wine,客人可以隨便自己倒來飲。






主菜我想叫牛肚,但侍應話無,叫 mixed pasta,佢話好大份是幾個人 share 的,咁我求其叫個燒牛肉(因為 steak florentine 真的太大份),舊牛肉又幾嫩、幾juicy喎。

甜品我叫一個朱古力餅,很普通,然後送來一碟地道小餅,點dessert wine 來吃。

這次太多遊客,亦無上次咁,頭盤不斷咁上,到我食飽想埋單,伙記才問我主菜想食乜!以前亦無餐牌的,這次叫做有兩頁紙意大利文的餐牌。

希望意大利人不會因為唔憂無生意而水準下降啦。

沒有留言: