2013年3月24日星期日

Ristorante Flor D'Acqua, Florence



今日(3月23日)開始到 Florence 放假幾日,早排朋友介紹這間佛羅倫斯的海鮮餐廳,今晚就去食。

我從河邊按地圖步行前往,Via Pisana 37號,呢條街D霖吧亂的,1號、3號之後突然40幾號,我一直行一直看,行到下一條街都搵唔到,唯有用手機打電話去問,頂,原來37號在11號和13號之間。

入門口有一枱放滿當日海鮮,頗多蟹和大大小小們龍蝦。


侍應話呢度雖然有菜單,但D客都係吃當日海鮮,佢向我介紹了幾樣,我話好,我以為除了頭盤和意粉之外,其他他說的是幾種海鮮煑埋一碟,點知原來係每樣一度菜。

麵包幾特別,有油炸鬼 feel。

頭盤係六種魚生,當然係意大利式造法,最特別係生的scampi 畧用olive oil 醃下,生食都係第一次,肉幾鮮味、膏也夠味,其他的白身魚(應係魚)也好食,昋拿就一般。


距住係一舊醃咸的魚,肉質似鰻魚,下面是某種菜打成的蓉,無乜味。

跟住三隻熟中蝦,蝦身 meet 咗壳,頭就完整,想唔到隻蝦係點煑熟,若燒的個又全沒有蕉,但如果白灼蝦D肉係咪可以爽和軟兼備?頭入面有D膏,正。香港食到的都是箕圍蝦,呢D都係冰鮮海蝦,鬼佬沒話活蝦送到巿場、食店的,但呢幾隻冰鮮蝦都已經好食。

跟住係一舊 turbot ,煑過籠,呢味係全晚最差。

然後係龍蝦麫,隻蝦開兩邊,算好肉而幾好食,麫也爽和但牙,但真係已經好飽,食剩三分一。

然後甜品係一杯 lemon sorbet,幾好味,唔會又酸又凍、食到牙都痺埋。

卒之要埋單啦,我正盤算要俾佢地作幾多,侍應話呢個套餐包酒水(我飲咗三杯酒和一枝水),才盛惠90歐羅,比我想像中平。

總結,相當不錯,以食物質量計,90歐羅不貴了,服務也好。星期六睌全滿,而且都是意大利人,應該係地道海鮮店。

地址:Via Pisana, 37/R, (記住係11號和13號門牌之間)

http://www.fuordacqua.it/?lang=en&page=home

沒有留言: