2009年8月11日星期二

Mrs Jones

昨晚約了朋友往中環的 Mrs. Jones 食意大利菜,味道和份量都幾好,我地叫咗個 Antipasti 頭盤二人共享,有芝士、風乾牛肉、Parma Ham、紅椒、marinated mushrooms、烤garlic bread等,D肉普通,我揸主意叫每人一杯南非的 Chenin Blanc 白酒,不太乾幾好。主菜朋友點 Crab Ravioli (看來不好吃、D醬杰pac pac),我叫Linguini with clams,除garlic外仲有D辣,幾好味,clams 都新鮮,只是D麵乾咗D。
甜品我叫Affogato 係把咖啡味甜酒淋上雪糕球,朋友叫一個叫 Bomb Alaska 的甜品,是內有Vanilla 雪糕、面層是焗過的 cream,底層有層薄薄的餅,幾特別係個經理推荐的。
朋友有張 SuperMondays Card,在中環一帶很多餐廳可以逢星期一,buy 1 get 1 free,但此間 Mrs Jones 就祗是叫 Pasta 和main course 可以用,都好吖,此所以我地才會星期一晚來食。









































沒有留言: