2014年5月25日星期日

楽日本料理


早排與同事在銅鑼灣的楽日本料理食過午餐,雖然貴但質量都極好。5月24晚,與朋友來吃晚餐。

雖然雜誌說晚餐都是 omakase,其實也有 a la carte的。我和朋友是叫不同的 omakase,我叫貴D的有多兩熱食。

先來前菜,一款生蝦肉刺身、一款熟蟹拆肉撈醬、一款海膽肉下面係海膽味豆腐,都好味。





跟著係五件刺身,好味而質量都好,海膽來自九州唔夠味,舊大拖羅入口真係一舊油但一點筋都無,非常勁。



第一道熱食係煑的瓜和菇上面有三文魚子和一種魚肝做的緑色醬,非常腥,入座時我已經講咗我唔食三文魚子!
第二道熱食係熱魚下面一舊菇,也不覺好食。




跟著一盤四件壽司,再一盤三件壽司加一件蛋糕,全部壽司都好食。




水菓是枇杷和橙,不是高級日本料理店的高質水菓。



本來還有雪巴或南瓜雪糕,兩樣我都不喜歡,所以不要了。

總結:刺身和壽司確是很好,若與鮨辰比較,鮨辰的魚和海鮮品種和質素都較佳,「楽」只是擺得靚D。鮨辰連餐後的水菓也極好。「楽」的熱食又比八日差得遠,所以「楽」未能加入推薦名單。

沒有留言: