2007年12月16日星期日

Elements




昨晚到Elements 睇法国電影節的一部片,順便行下和吃。
吃於 Wooloomooloo Steak House,我點了一客 Rib eye ,肉質很靚,燒得也不錯可聞到燒肉香味,比IFC Union好,我要Medium Well 畧為乾咗D不夠Juicy,而且不用Hot Plate 上,肉很快便凉咗,不夠 professional ,因為呢塊Steak 收HKD300,我梗係要样样都滿意啦。我點了磨菇作 Side dish,個Sauce唔啱我口味。反為麫包很可口。
這個商場只是商場一個,個留冰場夠大,我並看了一會小孩打 Ice Hockey 添。Metro Book Store 夠大,書的種類比 HK Bookcentre 和 Swindon 多,有幾本我剛從 Amazon 訂來的書它都有。
Grand Cinema 戲院座位有彈性,向後挨很得意。
講番套戲叫 Not Here To Be Loved,沒有大仁大義、大情大性,講中年男子情事,女主角很美笑容很迷人,婚前才碰上男主角,故事幾特別幾好睇。






沒有留言: