2009年4月12日星期日

Aux Beaux Arts

星期五晚回香港前,到MGM Grand 的Aux Beaux Art食法國餐,Michelin 也是給此店「上佳食店」級,事實上此店各方面都比天改好得多。
頭盤很多客人都叫Seafood Platter,我覺得法國蠔 Fine de Claire 依家己經過了最好時間,所以只叫了一隻蟹和6隻clams。隻蟹叫Green Crab, 應該係我地一般常見的肉蟹,都幾好味,而且厨師先拆開蟹蓋,在蟹蓋內饟入沙律,再蓋番埋,我唔鐘意咁樣汚染隻蟹。果6隻clams就無乜味道。

主菜我叫一款煎煙豬肉腸,其實係將煮熟的豬肉饟入腸衣再煎香表面,加點creamy的汁,D肉本身煮時已加了小小辣,幾香口,幾特別的一個菜式。

我叫咗我最愛的甜品朱古力心太軟餅 和朱古力雪糕,個朱古力餅幾香,但入邊D朱古力漿唔夠濃味。

總體評語:裝修、服務都好,麵包好香,食物都算好而價錢不算貴,可以以後再幫趁。
我叫每杯計的餐酒,waiter都是把整瓶拿來給我看 label,若當天未開過新一瓶便在客人面前開一瓶(無理由開咗1、2日甚至3日未賣哂都照賣的) ,斟小小入杯內給客人試過啱才斟一杯,咁先啱大餐廳的規矩。

























沒有留言: