2009年4月11日星期六

Robuchon a Galera

4月9日晚上到葡京的 Robuchon a Galera食dinner,在攞到Michelin 三星之前好似無咁旺架喎,香港假期通常都唔滿座的。我今次提前兩天想訂4月10日lunch 或dinner,都全滿,只有訂4月9日。此店我已幫趁很多次,每次都極之滿意,真係我食過而以裝飾、服務、食味等合計,很值得。在香港同系的L’atelier de Joel Robuchon也是我的至愛,但服務仍以澳門這家畧勝。

但今次他們的 dinner a la carte 的選擇就不多,而且貴咗,好似想迫人食tasting menu咁。





































































先來的餐前敬菜已經好豪,是一小盒(都直徑超過三吋架)內放三層東西:面層是魚子醬、中層是seafood jelly、底層是crab meat,我其實唔鍾意食魚子醬,下面兩層都幾好味。
















Starter 我叫了一份Les Crustaces ,是三款蝦蟹:從左上角的蟹肉食起,D汁有D spicy但蟹肉仍很鮮味,應該係完隻大蟹腳拆肉再用上湯煨過。第二款是炸蝦卷,在香港果間都食過,脆而唔多油,唔錯。第三款是湯內放一粒蝦丸加冬姑絲和香草、芫荽絲,呢款我就唔識欣賞。


















主菜我叫煎牛仔肉,燈燈燈dun,個waitress推架車仔來到桌旁,一大塊牛肉夠我食三餐囉,佢切下切下得番5小件,汁好好味、肉好嫩,正正。







食得好飽,心裡盤算食唔食甜品之際,個傳菜哥哥攞咗個玻璃製品出來,放在我桌傍邊,我未及反應,個waitress己提起個玻璃壺到我面前,我看到有三枝嘢在壺三面的洞內、壺內有D閃閃地的細細粒嘢,佢話係送的甜品,果三枝係雪條 (三種味的脆皮雪條嚟架!!) ,叫我抽出黎放在小碟上然後慢慢食,我掛住開心而唔記得在她提起個玻璃壺時映番張相!



























這次體會到Michelin 三星店除了食味、裝修、服務外,仲會食到忘我境界嘅呢,厲害厲害。

沒有留言: