2010年1月9日星期六

興記煲仔飯

最近有移居加拿大的老友回港渡假,昨晚我們都在九龍,就約佢去油麻地食煲仔飯。
我以前在廟街的興記食過,條街有幾間都叫興記,晚上枱櫈擺到馬路上賣煲仔飯和煎蠔餅。上次我只吃了煲飯,味道一般、環境、衛生極差。我還看到很震驚的一幕,有人食完起身埋單,突然有流浪者衝過來吃吃剩的飯!

我也以為今次都係會食街邊。

我們約了八点半,朋友八点已到。佢見雅打街 (與廟街平恆的小街)也有3間賣煲仔飯的舖頭,3間都有人龍排隊,佢認為最長龍果間一定最好吃,所以揀最長龍果間雅打街72号興記嚟排,我八点半到佢在隊的中間,再排到9点才可入座。






























我叫一煲臘腸鷄飯,朋友叫一煲排骨飯,再加一煲牛肉飯。牛肉飯送生鷄蛋等你自己打落飯中。相中隻鷄蛋就係我打的。

D飯好唔好食?天寒地凍排咗成粒鐘,點會好唔好食吖?幾多錢?三煲飯共58蚊咋,起碼環境、衛生比廟街街邊好好多。我地另外在士多買2枝大青島 28蚊,飲飽食醉。












沒有留言: