2013年1月12日星期六

Restaurant Martin, Shanghai, by Martin Berasategui

1月9日出差到上海,咁啱有朋友也在上海,所以約埋食嘢,卒之揀了呢間Restaurant Martin 西班牙餐廳,其主理人Martin Berasategui 在西班牙的餐廳拿了米芝蓮三星,在歐洲各地也有分店,近年來了上海開店,地址在徐家滙公園旁的一間近百年歷史的三層獨立屋內,很有特式,內裏裝修也典雅。


本來在他們網頁見到我很想試的套餐,但訂位時佢地話網頁裏的餐單很久已沒更新,他們電郵了最新的 menu 給我,套餐卻唔啱我地口味,卒之都係叫 a la carte,最特別係佢地的 wine list 頗豐富,有大量西班牙酒可選,也有很多過萬元一枝的法國名酒。我地揀了一枝Agustí Torelló Mata Rosat Trepat玫瑰紅汽酒和一枝Monastel紅酒(即係 Rhone 的Mourvèdre),都很好,很易配食物。佢地有種像 Grissini 的麫包條,好好好食。



Amuse bouche 是一舊沙甸魚,麻麻。



我地叫幾個菜來 share,第一個 cold cut platter ,三種西班牙腸和三種芝士都普通,火腿唔係黑毛腿24、36個月果種,而係一般的咸火腿,很失望,或者我地無問清楚,係乜火腿,或應指明要黑毛豬風乾火腿。




第二道菜是豬肉,中間夾了紅椒做的醬,幾特別,豬肉嫩但無乜味。

跟著係龍蝦露筍,用很多功夫堆砌的一道菜,龍蝦肉只有小小的幾片,反而有很大片很香的白松露。


跟著係燒紅蝦,蝦肉無味,蝦頭的膏就好多好夠味。


甜品普通。

總結,裝修、服務都很好,但食物未算好,無特別。

沒有留言: