2014年1月12日星期日

Bonheur


昨晚參加食友們組織的晚餐,地點是上環柏廷坊6樓的 Bonheur ,同一大廈5樓 Fusion 5th 我就去得多,呢間就未去過。該店似乎幾旺場,我地超過十人訂位,要一千蚊訂!該店自攜餐酒和香檳唔收開瓶費,所以大部份客都帶酒。

我地11人總共4枝紅酒,三枝 saki。紅酒有一枝2005 Margaux ,一枝2008和一枝2009 Gevrey-Chambertin ,一枝2005澳洲 Shiraz,全部都好。三枝 saki , 我是門外漢,只是大啖飲。



佢地有四道菜套餐,收四百幾,每道菜都有四、五款選擇。我地先叫了一些炒蜆和焗蠔,兩款調味都好得。



前菜我叫焗蟹肉鮮露筍,幾好味,但因為有芝士所以幾滯。我試一小件朋友的煎帶子,也好鮮味。



之後係沙律或湯,無乜特別。

主菜我叫澳洲和牛西冷,我要七成熟,但上桌全熟,因為厚所以面層已經好乾。我也試了一小件美國黑毛豬柳,幾好味。



甜品我叫心太軟朱古力餅和雪糕,心太軟夠味,畧慊唔夠熱。



總結,食物和服務都 ok,適宜喜歡自攜餐酒食客。

沒有留言: