2014年3月9日星期日

Serge et Le Phoque

昨晚和朋友到灣仔街市旁的Serge et Le Phoque 吃晚餐。我之前曾來過吃兩次午餐,好睇又好食。

我們叫一個兩人的 tasting menu set ,頭盤可以五揀一,主菜是牛肉或羊肉 share,我們選牛肉。之後係芝士,甜品也是五揀一。

先來 amuse bouche ,是一隻法國蠔,伴好味的汁和有D似脆餅的物事。



我叫的頭盤是一種魚生,切成小塊伴以青檸汁,汁太酸,但上面的芫茜和香草卻很夾味道。



朋友叫的煎帶子就煎得好香,上面有某種日本植物的根的炸物。



再來一件amuse bouche,是燒八爪魚,好香口但食唔到八爪魚味。



主菜我地叫牛肉,個餐牌說有一公斤。侍應先捧出一大塊燒好的牛排,我以為侍應攞番入去幫我地切每人一半,點知上桌只有每人一吋濶五吋長的燒牛肉,我以為只吃最好的一小塊,其他掉咗。切一口來吃,好味到䉑倫,尤其果個汁,好香小小甜,肉仲係juicy,唯可惜我果舊有D筋,比難麻煩。



食完收碟後,侍應再捧上另一塊燒牛肉,原來仲有。今次上面淋咗蒜容汁,加了一小片醃咸酸的 achiovy 魚,幾能開胃,呢味也好吃。



跟住再來是牛肉清湯,內放一小塊燒牛肉,有D油但好好味。原來一公斤牛肉是做三味,仲切埋D邊角肉和骨出嚟俾埋我地食。




跟住係三款芝士,都是咸香的 cow milk cheese,不騷的。


甜品我揀朱古力餅,畧為甜少少。


總結,一如期望咁好食,服務良好,只是餐酒都偏貴。我把此店列入推薦名單。

沒有留言: