2014年10月26日星期日

竹壽司 海膽套餐



10月25日晚與朋友到銅鑼灣的竹壽司 ,吃時令海膽 Omakase 。

我地都係第一次來竹壽司,訂位時要吧台,入座後覺得好大陣魚腥味,改坐小枱。佢地魚生櫃內的魚又確多高級品種。




我地個餐先有三款前菜,第一味用酒杯,放入青瓜片,牡丹蝦肉,再放幾舊海膽,上面放D魚子醬。蝦肉爽但無乜味,海膽果然不錯。





跟住兩前菜一起上,小玻璃碗內是海膽和酸酸地的汁和啫哩狀東西。另一邊是帶子片,夾青瓜片,上面放海膽。

跟著是刺身三味。先來活海膽,我本來諗著是成隻生開嚟食,但我懷疑D個是否原個開出來的,個海膽殼入面是全乾爽乾淨的,塞咗D蘿蔔絲入去,上面放塊葉,放幾海膽。雖然有這疑問,海膽肉還是味濃好吃的。



之後是一件中拖羅,另一邊是三件白身魚卷著海膽,也不錯。




熱食先來蟹肉蒸蛋白,放點海膽。無味。



之後一件海膽天婦羅,用紫菜包住嚟炸,外層太硬,我以前食過是以紫菜包生一個雲吞去炸,入口入面海膽還是軟的漿狀。呢個差太遠。旁邊另一件是燒龍蝦肉查D海膽在上面,也是無味!



之後三色魚生飯,都ok。



甜品是清酒啫哩,都唔甜嘅!



總結,可以話失望,尤其重點的活海膽和海膽天婦羅。

沒有留言: