2014年10月19日星期日

Seasons


昨晚與朋友到最近的人氣店Seasons吃晚餐。

餐廳裝修簡單,枱擺得太密,一邊是open kitchen,可以看到大廚和若十個人在工作,還有一個烤爐在釣燒鷄。碰啱有一大台港女高談濶論大呼小叫,卒之大家都要大聲講嘢,嘈過旺角。

我地看餐牌不久,女侍應就走來直接一輪咀介紹食物,沒有問下需唔需要介紹。

我和朋友都叫6道菜的套餐。食物除了果個做到像溫泉蛋的湯(好睇唔好食),其他都幾好味。頭果幾道菜密密上,有D趕,唔似 fine dinning 也不是casual dinning。


像溫泉蛋的湯,好睇唔好食







侍應上菜介紹食物口齒不清兼環境嘈吵,我都聽唔到講乜。主菜可以選鴨胸或燒牛肉,我和朋友都叫燒牛肉,佢地竟然攪錯,俾咗鴨,還好佢地肯認錯換番,也好在牛肉幾好食。

到我地食完走,經過侍應時無人講聲多謝、再見等。

D嘢算好食,不便宜,但其服務和其客戶群水平,我應該唔會再幫趁。

沒有留言: