2015年3月22日星期日

海老の髭


不斷有新開的日本料理店,上星期五與朋友往銅鑼灣 Time Square 後面 Franck Muller果座新大廈的 "海老の髭" 試下,該店是來自新瀉的居酒屋。



我地先叫了一份刺身,不錯。


之後叫了一條鹽燒喉黑,是新瀉的特產魚,好多油,味普通。佐酒還可。




本來叫了燒車海老和燒露筍,但來了蝦和露筍天婦羅!經理話幫我地造過,我地話唔使了。


既然佢地來自新瀉,當然要試下佢地D飯,我地叫咗一煲飯,配一碟漬物(包括明太子),和一壷湯可以造茶漬飯。米飯是幾好,尤其加湯吃。漬物無一樣合我口味。




總結:食物一般,但服務差,侍應唔熟悉食物,唔收碟、唔換碟,落錯單。我唔會再幫趁。

沒有留言: