2008年6月1日星期日

東京 08年6月1日











回港幾日又要出差一週到日本,我都幾鍾意去日本遊食,但想起由到成田機場、入境、坐特快火車 Narita Express入東京、再轉往酒店,閒閒地攪成日。像今日坐早上9点20分從香港起飛、下午2 点半到成田,破紀錄20分鐘已經攞埋行李往坐火車,但太早也要等,因為直達我今晚住的品川的火車要開3点45分,到了酒店 check in已經5時多。
我去年來東京因為買下午較平機票,到了成田辨了入境手贖,已經10 点半,最後一班 Narita Express 都開咗,唯有坐慢車到東京站再坐的士往酒店,因為過了午夜的士加收「三割增」,即加30%,肉赤加肉赤,以後都唔敢咁夜到東京啦。

今晚到新宿西口一丁目的「荣壽司」,可能星期日而我到店已經 8点幾 (次次都在新宿駅行錯出口) 客人不多,我入门時服務員嬸嬸說 :….x y z *…last order…..,我唔理咁多照坐看圖叫壽司 set,食完未飽再叫2件,嬸嬸又面有難色地說 :….x y z *…last order….x y z *…last order..!但也照幫我落單,我叫了一小瓶清酒,埋單才Y2572,算底食。

明日在東京有公務meetings,晚上轉往橫濱,星期二三四在橫滨的酒店內開會,我以前都未去過橫滨,只知有條中華街,我對日式中華料理、中華拉麫都無興趣。





沒有留言: