2009年5月29日星期五

GVSTO 食早餐

今朝仍有D Holiday Mood,蛇往中環 GVSTO食早餐。看地址是干諾道中41号,盈置大厦,真係唔覺有座咁嘅大厦喎,摸到去先知係舊恆生总行改裝。

GVSTO在2樓,窗明几淨光光猛猛,己有好感。我9点去到只有我一個客,我坐到差唔多10点走,仍只是得我一個客。

他們是自助式 :
(1) 方包只有白麵包,沒有麥包。牛角包就有2、3種。
(2) Cereals 只有3款
(3) 蛋有boiled eggs及scumbled eggs (我舊scumbbled egg中有蛋壳碎)
(4) Cold cuts 只有火腿,好味道 。無cheese,D意大利人一定唔Nike。

(5)Bacon唔太肥唔太咸。
(6) 甜餅和小三文治款式多多,好味道

我最不滿意係咖啡沒有refill,再order就要$35一杯,成個早餐包加一先$108咋喎。
我影相時waiter來話經理吩咐不能影buffet 台上的東西,你放在碟上東西放在自已桌上才可影喎。
個早餐如當 Brunch食就抵嘅。

































沒有留言: