2009年6月11日星期四

Ember Restaurant, Bangkok

今日開始數天渡假,今早到曼谷明天往蘇梅島。



唔記得點知道呢間新派西餐廳
Ember ,book 好今日一到便去食lunch。D價錢都幾貴,3 course set lunch 收 B795 (約=HKD190) ,唔包飲嘢。我對D食物煮功都很滿意,service很一般。

我叫了一個 Tomato Tart 作 Starter,其實好似一層酥皮作底的pizza,好考功夫,熱辣辣幾好味。
Main course 揀咗 pan fried seabrass,嘩攞到上台已經闻到甘香,舊魚煎得好靚,入口也算軟,正合我心水,魚下面是一些foam狀汁加一種小菇和一小片片的煎香的胭肉,好好味呀。

甜品我叫 Apple Tart 加 Vanilla Ice Cream,個 Apple Tart 是把大半個蘋果上層切成幾塊炸咗占糖漿,有D似北方菜的拔絲做法,可惜個糖漿粘而不脆,也甜咗D。

這個厨師是一個懂食材配搭的高手,set lunch 的各菜式都要一擔功夫去做。佢仲有D Tasting Menu ,以後試下。美中不足,跟很多一般餐廳一樣,叫 wine by the glass,佢地也是從瓶開咗好耐嘅酒中倒給客人,我看到在瓶上有小字”6-6” ,可能6月6日開咗到今日繼續賣。






































沒有留言: