2009年6月15日星期一

Guisto, Bangkok

前兩星期聽說原來曼谷有一家著名的意大利餐廳叫Guisto,應該已經開咗幾年但我一直沒有聽說過,可能是各旅遊飲食刊物都沒有介紹過,所以先用e-mail訂了今晚去試吓。

入到餐廳內覺得簡單、光猛並有以玻璃隔開半開放式廚房他們的menu菜式選擇比Zanotti、Caldorazzo還要豐富,有兩頁signature dishes。坐底waiter先給drink list,我說要杯水、他沒有迫你揀still or sparkling,便攞壺清水斟給我,這樣已先拿到很好的印象分。幾個waiter, waitress都好有禮貌、女的有笑容,男的一臉認真,又加分。

第一次到一家好餐廳,點菜有點傷腦筋。我又了兩個 starters :mixed cold cuts 和 Green Salad With Tuna, Octopus, lemon sauce。個cold cuts 攞到來便闻到肉香,份量適中。個 salad 就超級正,底層有畧熟墨魚片,加一層菜,面層是Tuna,個汁係純濘濛汁加點油,這個配搭很新奇而好味、好看,我係唔鍾意食酸嘢,但唔個汁令我食得好開胃,我時時要向人解釋果酸唔係醋酸。(一個用山渣汁和一個係咁落醋的生炒排骨真係差天共地!)

主菜:我見 signature dish中有一個spaghetti with Sea Uchin and Dry Dry Fish Caviar (即魚子乾) ,海膽意粉我在 Gough 40食過,好食,但魚子乾我就未食過應該唔啱我口味。卒之叫咗過幾得意的以紙包焗海鮮意粉,意粉份量不多,海鮮就多咯,很多蜆肉,然後Scampi、青口、蟶子、蝦各一隻,幾得意,味道其實同一般煮意粉差不多。

甜品menu就無乜特別,我叫了Profiteroles,普普通通。

今餐食得很滿意,雖然菜加兩杯wine連稅和服務費成HKD900,我可把 Guisto 評為畧高於Zanotti和Caldorazzo。
















































沒有留言: