2009年9月12日星期六

Amber

今午朋友請,在Amber食咗個好豐富好好味的Saturday Wine Lunch。
個 Menu包括香檳、白酒、紅酒、餐後Dessert Wine各一杯。














先來Amuse Bouches,我的三件係:一個類似冰糖胡籚的東西,入面係鵝肝醬外面包一層甜酸脆皮,一個炸的丸入面據說係肉汁,一杯仔蜜瓜汁加層 foam。朋友因為所點的主菜、被誤會係vegetarian,所以佢的一分是個青瓜卷、兩團mouse、和同我一樣的蜜瓜汁。












Starter 我叫了”Camchatka Crab”,menu 上寫係5種味道、4種温度。其實右面係蟹湯,味道像Lobster Bisque,左便大舊的是蟹肉沙律,面上是一層creamy的醬、中層是蟹肉、底層是咸咸地的 jelly。呢個沙律味道真係好覆雜。左便是一小球的蟹味雪糕,但我吃不出蟹味。

朋友的 starter 係mushroom soap,是清湯加菜絲,旁邊是兩片truffle !!















Main Course 我叫Iberian Pork Belly 即係喎西班牙黑毛豬的豬腩,好味到無倫,果兩舊豬腩真係半肥瘦(係一層肥瘦一層、再一層肥瘦一層),真係好難得,不過幾滯吓,個waitress 話舊肉係蒸過出咗油先至焗,所以不算油膩啦。

朋友叫的 Main Course 係 Mushroom (又係) & Artichoke Ravioli,看來並不特別好吃。

















之後係 Lemon Sorbet ,跟住燈燈燈櫈:三個desserts !! 先係 Almond Cream & Caramel Sorbet,白色果團杏仁 cream 好有杏仁味。第二個甜品係 Flame Brulee,最特別係果粒夏威夷果仁,我未食過咁好味的果仁呀!第三個甜品係Caramel Ice Cream 加一層好濃的古古力在面上,幾好食。























































這個wine lunch menu 收$650, 唔配酒好似收$460。佢的紅白酒(各有兩種可揀)都不是名產區,都算合口味。Dessert wine我叫咗杯 port wine,好少日光日白飲飽食醉。

呢餐食得好開心,服務親切,伙記們都能講解餸菜。絕對值得二星,可與隔離 L ’Atelier de Joel Robuchon 並駕。

沒有留言: