2010年3月21日星期日

澳門 – 華軒美食、細龜炒河

3月19日,晚餐放棄各大酒店內名店,去吃街頭名店細龜炒河。這間華軒美食位於沙梨頭仁慕巷,在沙梨頭海邊街十六浦酒店再過1公里左右。晚上一落車便能見到果位外號細龜的師傅在路口開檔炒河,火光紅紅,一羣港燦圍觀細龜表演。果間食舖係叫華軒美食。

我8点30分到,在華軒美食門外排隊到9点先輪到我。我剛抵達時先入內見有一兩台有一個空位,我問伙記我一個人可否搭台,佢望都唔望我也不啋我。我只好行番出門口排隊,輪到我時咪又係搭台!


我叫了一碟馬拉盞炒通菜 (MOP48),炒得剛剛好唔老、唔乾唔濕。一碟著名乾炒牛河 (MOP26),真係好夠鑊氣,但我覺得濕咗D唔夠乾,也唔夠老抽,但確係一條條河粉分開哂,也夠味。但我覺得铜鑼灣何洪記的乾牛河比佢好食。







沒有留言: