2010年8月2日星期一

Afternoon Tea at Four Seasons, Macau

8月31日周六與幾位朋友到澳門。傍晚我地到 Four Seasons的Windows Restaurant飲下午荼,其實我地去到己經5点半,但仍可趕及吃他們的Afternoon Tea set。佢地的tea set可選多種中式或西式紅茶。我地5個人叫3個set,我要大吉嶺紅茶。

3 set 餅食和甜點分放2個架,拿到桌上加上茶具便滿一桌,茶幾好,我因為腸胃唔舒服,所以唔敢食甜品和scone,D三文治都幾好食。呢處座位和環境舒適,tea set 每份只MOP 198。

Four Seaons 果然好有resort feel,唔怕貴可以嚟住吓。

HEA 到7点幾至坐的士到市區吃晚飯。
























沒有留言: