2010年8月6日星期五

访问插水哥




插水哥向記者訴说被巴打之後,國內女友飛佢,女兒唔LIKY佢。唉你自已插水咁肉酸,仲要搏同情?

遇襲警:被女人摑慘過拳打腳踢
蘋果日報, 2010年08月05日
因為 Amina Bokhary的一記耳光,當差 23年的高級警員鄧文偉突然變成公眾人物。他說,過去執法時也曾遇過拒捕或襲擊,但今次被女人當眾掌摑,始終有點不同,「喺中國人社會,可能打我一拳或者踢我一腳,都冇咁大迴響」。
「你哋睇完可能得啖笑,但冇諗過對我屋企人嘅影響」。鄧文偉前日接受訪問,盡訴事件曝光後不為人知的影響,例如內地女友為此提出分手,例如十歲女兒心中父親形象受損,還有是鄰居的反應,也令他受不了,「我住宿舍,有啲唔識嘅鄰居都走嚟問我呢件事」。初時他情緒受困擾,後來才慢慢克服過來。

沒有留言: