2010年8月9日星期一

Aux Beaux Art

7月31日晚與朋友們去美高梅的 Aux Beaux Art,本來我想去吃seafood platter 的,可惜整天腸胃不適,我只能看着他們吃。佢地叫咗個有龍虾的 seafood platter,不過隻龍虾查咗沙律酱、好娘,也不見得好食。

我自己叫了一份鮮露笋,普通,一碟通粉,好似很多芝士 (我叫咗唔好落芝士),好似risotto咁,我唔鐘意。

佢地叫咗一客海鮮湯 Bouillabaisse ,好濃好味,一客煎鱸魚 ,份量少。

Waitress 話佢地逢星期四晚都有海鮮任食,每位MOP390,不妨一試。

仲有,呢度個面包皮脆肉軟,次次都食到唔停口。


























































沒有留言: