2010年10月31日星期日

Albero

10月19日晚到浦東新天地哈瓦那大酒店(Gran Melia)的西班牙餐廳Albero吃tapas,這是一間頗新的5星酒店。

Albero的招乎不錯,裝修舒適明亮。我見佢地有西班牙火腿併盘,一份RMB300,我想要半份,女侍去問廚師回覆o.k.,我锺意呢種有彈性的服務。

火腿併盘附上一個圓圈麵包,外層香脆,中間爽左一層薄薄的鮮茄粒,極度好味。我讚麵包好味,女侍笑着說多謝,之前果晚在紅房子我個starter好食,個侍應亳無反應就咁收碟行開。





圓圈麵包,外層香脆,中間爽左一層薄薄的鮮茄粒,極度好味。




露笋配芝士foam:露笋好鮮煎得好爽,芝士foam咸咸地幾好味,露笋下面杯底有D炒bacon粒和菜粒。




豬柳三文治:肉較咸,裡便有舊肥豬肉。





這些都係好好下酒的小吃。他們除了tapas,還有多種main dish、幾种西班牙炒飯,我以後有機會會再去食過。


沒有留言: