2010年10月23日星期六

上海「雅克紅房子」,Maison Pourcel

這星期出差到上海,試了幾間新食店。
早排看信報張建雄的文章,介紹最近上海的西餐新貌。佢話之前外灘果間高級法國餐廳Sens & Bund 己經收檔,主理人 Pourcel 孖生兄弟最近在世博法國館樓上開餐廳,也在以前的紅房子餐廳開了店,去世博就米攪,我就去紅房子試吓。

我在80年代曾去著名的上海紅房子吃過滬式法國餐,食物和內裡狀况已無印象,只記得果間真係紅紅地色的獨立小屋。現在同地改建了8層高的樓,6樓和8樓都是Maison Pourcel餐廳,中文叫「雅克紅房子」,6樓供應酒和小食,8樓是高級餐廳。





8樓裝修、座位都優良,兼且3面落地大玻璃,外面有一小balcony,附近沒有超高樓,景觀不錯可以看到對岸浦東金融區石屎森林。















佢地有3 course 的set dinner和8 course的tasting menu,都不合我口味,我都係 a la carte。




頭盤我點了 La Carpaccio de pied de porc,好有層次,一片薄薄的炸麵包下面是切碎的Artichoke和其它菜的 mixed salad,菜和汁都好味,最底層係幾塊薄薄的豬蹄,外觀似熏蹄,兩隻燒蝦好香而味道一般。



在menu中頭盤的中文全名:豬蹄薄片、新鮮朝鮮薊沙律、大蝦串配南部風味調料。



主菜我叫煎鱸魚 Le filet de bar grille a la plancha fine tarte de crepe aux noix, jus de rote, emulsion de promme de terre,後者就係包圍舊魚的成碟薯仔酱,魚和薯仔酱都唔好味。主菜的中文全名:香煎鱸魚菲力,牛肝菌核桃撻和馬鈴薯泥牛肉汁




個炸薯條球像大件的「芋蝦」好難造好好味,個tart一般。









甜品我叫了他們專為世博造的French Pavilions ,一件方型蛋糕仿造法國館,另一舊雪糕,雪糕好味


餐廳招呼麻麻,最斃係有一枱本地人(唔係潮人、海歸個種) 不段大聲講手机,我旁邊一枱有條細路不断走、跳、叫,D餐廳員工全部當無嘢,可能習以為常。

沒有留言: