2010年12月25日星期六

Hooray

12月22日與同事到世貿中心新開的 Hooray 吃半自助午餐。間餐廳嘅賣點係可在户外邊食邊看海景。

佢地的午餐分為A、 B、 C set,我地都係叫B餐 (HKD148+10%),自助salad bar, 有各種菜沙律、cold cut、煙三文魚,普普通通。

Main course 我叫意粉,不錯。

最衰係甜品的安排,我去拿沙律時见兩碟很精美的各式甜餅,我影完相便見一個港嬸一次攞6件番埋位,同枱只有另一港嬸。我本來諗住食完main course先嚟攞。點知我完main course再出來己經無哂,只有cheese cake 和綠茶 mousse。我問個類似經理的女人有無refill,佢只係一味話無。

呢度 service 差,我同事有打電話訂位,嚟到reception又揾唔到我地的 booking。我們追咗幾次先有麵包。除了有海景,其他就乏善可陳。






























沒有留言: