2010年12月12日星期日

Le 188 晚餐


早排與幾位朋友到炮臺山 Grand Harbour Hotel的法國餐廳食半自助午餐,覺得D嘢幾好食個view又好。昨晚與一位朋友再去食Dinner,我們都叫佢地的tasting menu (starter, 湯和main course都有兩種選擇)。



Amuse Bouche 係魚子醬,其實我不喜歡果D腥味。


第一道Starter, 朋友的皇帝蟹腳


我的第一道Starter膾鮑魚,味淡



第二道Starter, 朋友的煎鵝肝,很好味


第二道Starter, 我的帶子和豬肉碎做的餅,味道唔錯





朋友的湯Lobster Bisque







我的湯是 connsonme 清湯,內有一小雲吞



朋友的主菜,牛柳,碟上擺得好漂先亮,
牛肉不夠 juicy,中間的sauce有香草幾好味




我的主菜,烤魚,其中一塊魚又韌又多骨,一塊ok軟滑


朋友的芒果甜品,據說係 Le 188的著名dessert,
做成一個薄皮的波,個片有芒果味,




波入邊有舊芒果和 mousse



我的甜品是 Port Wine 焗無花菓,麻麻





呢度海景極佳,招呼也是極佳,食物仍未及星級。

個 IPhone 影夜景都係唔掂,下次都係帶番個相機。

沒有留言: