2011年12月4日星期日

Chez Patrick Deli, Stanley

昨天趁秋高氣爽,便到赤柱食午餐。12點半到了新裝修的赤柱廣場地下,在chez patrick deli和 The Press Room 中揀了 cpd。Chez Patrick 自從中環加咸街、灣仔星街我都食得很滿意。
佢地周末有2 或3course lunch (180 / 240),我坐下便點了三道菜午餐,麵包先來香又熱,頭盤是 sampler, 有五、六種腸和火腿,下面有雜菜和一片鵝肝 pate ,都好好味。
主菜是煎魚,我食完頭盤成半個鐘、催咗幾次才來,味道算 ok。
食完主菜個伙記問我要 tea or coffee, 我話要regular coffee 甜品也可來了果時己經1點45分。又等了20 分鐘,再催,每一伙記聽完仍繼續做佢地的工作,最後有個港人女仔伙記,佢去拿了杯咖啡來,我問甜品呢? 佢話甜品係自己去揀,咁又無人同我講?佢話"咁你要唔要吖?"我在爆炸前就說不要了埋單吧。我桌上一直只有一杯咖啡,個女仔拿單來時我再問: "乜你地唔攞糖俾客?",佢話"我地 D咖啡已經有味㗎啦。"真係今時今日咁嘅態度 ......
雖然d 嘢食ok,我一定不會再來。





沒有留言: