2012年2月13日星期一

見城新店



星期日想約朋友到尖咀午膳,想起很久沒去見城,打電話去訂位才知佢地在赫德道開了新店,咁咪去試下。


我早一日打去訂翌曰一點,當日十一點打嚟 confirm ,無問題,十二點五十分行緊去又打嚟問係咪嚟緊,去到門口果然有四五人在等候補,我地訂咗而準時便可入座並可坐吧台。


我叫自選壽司 set ,朋友叫魚生定食。我的自選壽司 set有張紙可以自己tick,但都是日文字,叫女侍應來問下可否解我聽,佢一輪咀咁嗡今日有乜,而且係非常大聲,是令人覺得無禮貌的大聲。


D 嘢話咁快、五分鐘便送到。東西是不錯的。


但我一食完便來收嘢,朋友仍未食完,女侍便問我地甜品食乜、嚟得未,足足問咗三次,我地入座到離座不足五十分鐘,有被趕走的感覺,新超記都無咁趕。全場好嘈,都係女侍們的叫喊聲。


我應該唔會再幫趁



沒有留言: