2012年5月20日星期日

為何你不是啞巴?

昨日看到蘋果呢篇嘢,第14條好好笑。

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/retails/art/20120519/16349528


作者 Profile

電台節目主持,說話坦蕩蕩,文字赤裸裸,自言生活多爪多棲冇規冇矩,但有態度,認為「愛情」就是 Sex的昇華。
作者:余迪偉

好些時候,可以在牀上作魚水之歡,是互相的恩賜,但偶然不懂尊重對方、太自大、自私等等,某一方說出無心之失的說話,便會出現一些令你想即時穿回衣服,拔足狂奔的局面。以下句句真實,出自筆者及朋友間的遭遇:


1.男:「點解你對胸,除咗 Bra後細咁多嘅?」
2.女:「大頭仔喎!聽講頭大嗰啲男人好淫賤嗰喎。不過……你唔使擔心,你淫極都唔會夠我, Enjoy啦。」
3.男:「你係咪好 High呢?我都話我勁㗎啦,上次嗰條女,一晚嚟七次。」
4.女:「你知唔知點解我呢兩個頭又凸又大?咪就係你呢啲賤男人成日吮囉!」
5.男:「你咁鬆,點有 Feel?點射喎!」
6.女:「原來我以前條仔真係算好大喎。」
7.男:「你有無洗嗰度㗎?點解咁臭?」
8.女:「你有無冲凉㗎?嗰度臭到咁,未除褲都聞到。」
9.男:「你咁嘅樣,如果你唔係處,我都費事搞你呀。」
10.女:「你唔好話俾我知,你家就想射呀,我有排都未嚟,如果你家射,我要罰你射多次㗎。」
11.男:「你咪叫住先啦,扮晒嘢,我都未入。」
12.女:「我以前個男朋友,點都無你咁快囉。」
13.男:「唔好扮嘢啦,你係咪真係咁痛呀?扮處呀?」
14.女:「你重硬唔到,咁我去煮飯先喇。」
15.男:「你 Feel吓我隻老鼠仔,摸吓我對大腿,打吓我嘅腹肌,係咪唔使搞都值回票價呢?」
16.女:「其實你不如去割包皮啦,真係好臭呀!」
17.男:「如果你瘦返三十磅,你就真係好正喇。」
18.女:「人哋話男人寧願光頭,都唔寧願陽痿,估唔到你兩樣都有……得未呀?」
19.男:「豬扒唔梗要,但係你唔好郁得咁緊要好無,責死我喇,唞唔到氣呀!」
20.女:「你話我鬆?你細咋!」

沒有留言: