2012年5月30日星期三

高雄雜記



5月28日出差去高雄,我近年很少去台灣,可能一年一兩次。



旁晚去酒店附近的遠大百貨搵食,因為果度頂樓有間誠品書店。先去揾嘢食,行咗兩層,決定食「大戶屋」,呢間店香港開咗咁耐我都未有機會去食,卒之在高雄有幫趁。佢地門口貼的很多定食,入內坐下看餐單,很多都是貼了「暫時不供應」,我點咗個燒魚定食,再加一客籠子蒸野菜,都幾好食,全部才約120港元。





食完逛誠品,在很克制的情況下買了三本書,四張CD ,一本雜誌。我發現佢地很多很多輕音樂丶舒情歌的 CD,好多都有得試聽


我買了2張 Janet Siedel 的 CD , 另一張是被封面吸引的日本女歌手 Marica Hiraga 唱的 Nat King Cole 的抒情歌。



另一隻是古典音樂,與村上春樹的「1Q84」cross over。




書多就預咗,在新書大枱上,關於京都的新書就有四種:


京都腳踏車旅行、京都文具小旅行、京都器皿散步、計程車司機的秘密京都!加上其他京都旅遊文學書超過十種,還未算純旅遊吃喝買天書果種。


我買的三本書是:


計程車司機的秘密京都 - 在衆多京都書中揀了這本只有文字的。


從巴黎到巴塞隆納,慢慢走 - 這本書內的照片非常非常靚


愛戀西班牙美味 - 這本書作者是韓國人,愛上 tapas ,毅然決定往西班牙學煑菜。好似最後能在巴塞開了間餐廳。



沒有留言: