2012年6月3日星期日

TOSCA

6月2日下午,與朋友往看 Picasso 的畫展,晚上到 Ritz Carlton 頂樓的 TOSCA 吃意大利菜。



到酒店門口剛日落時份,向西看日落有D靚。





餐廳裝修摩登,客人可以從半開放式廚房看到廚師煑菜。雖然佢地有五道菜的 tasting menu,好似不太吸引,我們都係叫 a la carte。


佢地 D 麪包好香好好食,我地好似食咗兩盤。




先來的 Amuse Bouch 一件煎帶子,正,另一舊白色的東西是芝士做的 mouse ,咸咸地幾開胃。



頭盤我地叫兩樣 share : 牛肉 capaccio ,牛肉是一整片打扁,夠味,上面三款味的 Mouse ,反為不知味。地中海海鮮沙律,不錯。兩樣都有很好賣相。




我想試下佢地的 pasta ,就叫一個大蝦意粉 share ,蝦爽味濃,伙計話佢地廚師係來自意國南部,煑意粉係偏軔,都幾啱我。


之後係主菜啦,朋友叫西班牙豬柳,厚切而燒得香,裏便仍有點 juicy ,好食,我的鱸魚就很一般。


甜品朋友叫 tiramisu ,我就叫咗一個四款的甜品,最特別係右下角果舊白色的檸檬味東西,由廚師把一舊似 cream 的東西放入液化氮中急凍成脆脆地。左面兩款朱古力餅也好夠味。



總結:服務和環境一流,食味就不算特別出色。價錢有一半是海景和裝修。



沒有留言: