2012年7月30日星期一

Tasting Room at Crown Hotel, Macau


7月28號晚到皇冠酒店的 Tasting Room 吃晚餐,以前同一地點的 Horizon 好食又底食,今次想訂位才發現已轉為另一西餐廳,叫得做 Tasting Room, 可能有番兩度,便試下。


先來的麵包都很香脆,Amouse Bouche 是一隻青口肉。佢地另一餐前小食是以一樽有海鮮味的醬查小多士和小撻。


頭盤我叫煎鵝肝,普普通通,入口熔化不油膩。


有朋叫煙三文魚配鱘魚子醬,佢說是很高級的煙三文魚,切成一條 finger sandwich 咁大條。


主菜我叫煎鱸魚,兩塊不算厚的肉連皮,皮焗脆,不錯,再高層的煑功是煎成舊厚肉而仍軟,皮脆,熱辣辣上桌才算最正。


有兩位朋友叫 slow cook 的鴨肉(for 兩位用),是慢火將肉慢慢焗幾個鐘,成舊攞到桌邊切,另有一小壷汁,啲肉有啲紅,但經理話 slow cook 是這樣,唔係唔熟。我食咗一舊,鴨味不濃。


甜品我叫朱古力味的 tarte,配橙味 sorbet,呢個就好夠古古力味。最犀利是有二小片畫了花的糖拌碟。


總結:裝修、服務已超米芝連一星,食品就仍未夠一星, menu 的選擇也不多,今期的 tasting menu 對我也沒有吸引力。










沒有留言: