2013年5月15日星期三

英超領隊



上星期曼聯費格遜宣佈季後退休,兩日後球會宣佈由愛華頓的莫耶斯接任領隊,這個人選啱我心水,最怕曼聯會搵摩連奴呢種人做費格遜接班人。

我年青時曾在曼徹斯特上學,果個年代曼聯和曼城都是甲組中下遊球隊,但我都很喜歡佢地常常能撃敗強隊。當時利物浦是班霸,近十幾年末落,尤其是賓尼迪斯做領隊果幾年,攪彎哂。

至於曼城近五年由於中東油王收購了球隊,大洒金錢收購球員,由文仙尼做領隊呢三年,買入很多奇型怪狀的球員,紀律又差,我文仙尼在場邊著急的舉止像個小丑,我呢三年對曼城很反感,卒之昨晚曼城宣佈解顧文仙尼,真想不到聯賽仲有兩場佢都埋唔到尾,費蛇主理曼聯26年,同巿曼城領隊如走馬燈,換咗十幾個人!反而近十年莫耶斯主理的愛華頓贏得我的支持。


雖然我不喜歡摩連奴的作風,但下季如果由佢主理修爾斯(依家一般叫「車路士」),應該可以攞各大聯賽和杯賽冠軍。

沒有留言: