2013年11月17日星期日

Bistro du Vin


呢間在西環尾的法國小館,開業後一直大人氣,今晚和朋友去試下。
該店裝飾、擺設都十足法國的bistro 小酒館,供應傳統小酒館的食物,菜式不多,酒單則頗豐富,而且不收開瓶費。
頭盤我叫鵝肝做的terrine,厚厚的一塊,肝味極濃而有少少蘇味,好滑添。朋友叫煎鵝肝,看來也不錯。


 主菜我叫燘牛面珠肉,成窩上,入面一舊肉,浸在汁裏,肉燘得極林而不老,又有肉味,反而個汁味道太淡沒有特別。以前食過有D店把牛面珠登煑出一舊橡膠,咬都咬唔到。
朋友叫燒乳豬,我以前也沒有聽過法國有燒乳豬上桌是一塊腩肉連皮燒,我試咗一小塊,皮好香脆,下面一層薄的嫩肉就軟而無乜味。




燒乳豬


甜品我叫蘋果批加雲呢拿雪糕,蘋果批太乾,不好吃。



總結,


啱食肉獸,和喜歡自攜餐酒的食客。

沒有留言: