2014年9月28日星期日

銀座久兵衛

這是很有歷史的高級壽司店,我提早成個月用電郵叫酒店幫我訂 counter 座位,本來擔心這等高檔老店很高斗,但氣氛輕鬆,幾個師傅跟客人談笑風生,替我弄食物的師傅會簡單的英語,幾個女侍應也能說很清楚的英語。
他們有三、四種套餐,當然也有散叫的魚生、壽司和熱食。我叫了一個較貴但不是最貴的套餐。我坐吧枱旁邊的三個日本中年男女,我未入座佢地已經食緊,食物不斷咁來,我食完埋單佢地仲未食完!佢地食D嘢好特別,其中每人一隻活的大虎蝦,活剝拿出緑色的膏,伴蝦肉吃。總之serve佢地個師傅講下講下又攞一樣上來,無論食材和處理方法都令大開眼界。我個套餐在香港算超級但比起佢地的食物好似普通咗。




開始是幾種魚生、鮟鱇魚肝、一種貝、生蝦(活剝殼),熱前菜還有煑淋的鮑魚、燒吞拿扒(好食、好滑而不會成口油)、小點的燒蝦頭、燒海馬(我都未食,想都無想過)、燒八爪魚腳。






食食下一個看來六十幾歲的老師傅來跟客人打招呼,佢知我由香港來,轉身入內攞咗張紙俾我,話這張是佢的 nane card ,原來係 Wall Steet Journal 訪問佢的文章影印本,這個便是老闆本人。

跟著是壽司,其中海膽也是從一板的來貨夾,但海膽鮮而味濃,上等貨色。然後有些食咗唔知乜名堂的壽司。個件燒鰻魚真的一流,我未食過咁香兼熱辣辣的鰻魚壽司,非常得。師傅造壽司後會按食材在上面掃各種醬汁或磨柚子末。









之後係當造的松茸土瓶蒸,三種手卷,玉子(好滑),最後師傅用大刀批兩塊薄薄的蘿蔔片,夾紫蘇葉芝麻,話愛嚟清下個口。




最後係非常甜的日本蜜瓜。




總結:食物質素極佳,師傅功架優良,一邊跟客人聊天,一邊用神地炮製食物。佢地是生魚壽司為主,輔以一些熱食小吃,非常好。氣氛輕鬆,與以前吃過的壽司匠是兩個方向,壽司匠是漬過的魚為主打,氣氛較嚴肅。但兩家都是超好,套餐價錢也差不多。

沒有留言: