2014年9月29日星期一

銀座小十


2009年10月,我第一次按米芝蓮東京版(當時還是剛有第一年)在東京吃名店,首次選了這家第一次入選便得三星的
銀座小十,真係色香味都是爆哂燈,令我大開眼界。之後也試過想再去,但都訂唔到位,今次提早一個月,叫酒店幫我訂,但也只能訂到第二輪,8點半開始。
佢間舖原本在銀座小街的街舖,約一年前搬咗上一座商業樓,入內也是一排吧枱8個位,另一邊應該係個室。以前只有造晚市,依家仲有午餐。

除了主廚奧田透,有1、2個助手有D好似五年前見過。現在有五、六個助手,都要用英語介紹食物,輔以食材書的圖畫。大廚話最近在巴黎開了分店,每月3個星期在東京、1個星期在巴黎,仲做出一個好累的表情。

先上蟹肉酸酸地海鮮汁啫哩,呢味嘢好多料理店依家都做同樣的前菜。小什這便顕得一般,份量就算多。



之後係煑熟鮑魚切粗絲,下面係一種豆做的醬伴好似蠶豆的豆。鮑無乜味。



跟住係鱧魚切到球狀滾湯、湯內有松茸,呢味好食,切個球好巧功夫。



之後係刺身,由師傅表演刀功,佢仲在每塊拖羅用刀戒坑紋,像廣東炒鮮魷咁。每種魚都係無涭漬的,好滑。





我們一輪的客入座後助手便開始用碳爐烤鱧魚球卷,同五年前食的一樣,大慨鱧係夏末初秋的時令食材。今次還有和牛幾舊,D和牛香而無甦味,無渣,外面脆脆地,內面畧紅而沒血水,高手用高級料,好正。佢同上次一樣用秋葉伴葉,像圖畫一樣。





跟住係煑八爪魚腳,夠淋。



我見個助手燒完我地的鱧和和牛,跟住在碳爐又燒兩條鰻魚(係半吋厚的),我以為係入面個室仲有客,點知原來係給我們餸飯!每位客人約六、七舊。飯是用沙煲仔煲的,但無乜飯香,鰻魚就好香,而且唔係一般蒲燒鰻咁查大量甜豉油。




當我們吃飯時,主廚自已清洗刀具、桌面,然後站在枱後,看客人有乜問題或評價。

甜品是 sorbet 和水菓啫哩。


總結:燒烤仍然有好高水準,其他的食物則可能我呢幾年已經成為日本料理精,所以不覺特別。但該店仍然藉2、3星,希望主理人不會因為打理巴黎店而分心。

沒有留言: