2015年4月18日星期六

京都 安久

以前看過有人在報紙介紹過,今次一個多月前經酒店訂了4月16日晚餐。這是一間米芝蓮二星料理店,好細間,得6個坐位,對住 open kitchen , 1個主廚、1個副廚、2個助手、4個爐頭。除了我,當晚的客人都是日本人。


第一道菜是一種菜伴傑麻醬,一般。





第二道菜有兩樣嘢:一件燒鰻魚壽司、一件大蜆天婦羅,都好吃,以帶傳統料理的東西開始。



第三道是煑熟的筍放入海苔湯內,筍有少少筍味,亦少少爽,算ok。



跟著是龍蝦仔肉,半生熟伴個帶有少少芥辣的汁,汁內可能有D咸的籽或海膽,成件好睇又非常非常好食。



第五樣係白飯魚,魚身比香港通常食到的較粗,咬落有D spongee 。



第六樣是鯛魚的白子,一般。



跟著是燒赤鯥,肉質介乎鱸魚和鰻魚之間,但白淨和不腥,有用過少少 miso 做的醬醃過先燒,好食。






跟著的鯛魚肉切小塊,帶鱗放入鍋內,出來是皮脆肉軟,後來我問主廚,原來鍋內用油畧炸,我作了個驚奇的表情(因為舊魚入口全不覺有油),佢成個鍋攞俾我睇,以証明是油炸!可惜個汁是畧甜酸。




跟著是燒和牛,乾咗D,也不錯。





最後是燒三文魚飯,幾好食。







總結,主要食材是海產,用不同的方法做,好有心機做,主、副廚年青,用有限的英語和圖書向我介紹食材和做法,米芝蓮二星當之無愧,食物和態度都極佳,呢餐我很滿意。





沒有留言: