2015年4月19日星期日

京都吉泉

4月17晚到呢間米芝蓮三星吃懐石料理。
我到該店後被帶到一間小房間,內有小吧台和六座位,坐了一對年青中國大陸夫婦,一對加藉港人和佢地個女,我坐最入面近窗位,D位頗窄。


一坐下,茶水都未有,年輕廚師便送上一個 folder 內有文章和 DVD 一隻,DVD是某年主廚谷河吉己參加「鉄人料理」擊敗日本菜料理鐵人森本正治的片,我不欣賞這樣 promote 自己。


好明顯佢地將所有外國人、尤其支那人放入同一房間,由兩三個年輕廚師把食物送來,並講解食物。上述情況,我未見食物,心裡已唔多高興。

第一道菜是三盒前菜,放在一大兩小公仔內,得意,食材多樣但無一樣入口能令我對之後的菜式有期望。




第二道,廚師話係洋蔥湯,但味道似磨菇忌廉湯。



我坐落便叫茶和清酒,到依家茶仲未嚟,要提醒廚師。

第三又係湯,鱧魚一舊、大莓一粒,湯應該係松茸煑的,廚師説一啖魚一啖莓一啖湯喎。呢個湯就幾好。



第四道菜是刺身六款,放在六個格的碟內,好靚,也很好吃,上排從左起赤貝、海膽、蝦,下排 baby eel、白身魚、魷魚。廚師又拿來極上大拖兩片,放在刨冰上,極度好吃。






之後係兩件用紫蘇葉包的壽司,食唔到乜特別。



跟著係食盤景時間,典型好睇唔好食。




跟著牛肉兩味:煑和石燒,一般。





最後係白飯魚仔煲飯,很一般。




水果有特式,半個蜜瓜,切肉後加香檳區的甜酒。






總結:埋單超過四萬円,很少在日本的食店在帳單寫明加15%服務費的。物非所值,太過著力於食物外觀,很多器皿又真係好靚的。

沒有留言: