2008年9月12日星期五

越南站 (二)
























今午再到天后越南站,今次約一点到門口,只等了五分鐘左右就有位。
今次我叫蕃茄牛腩河,再加一客「燒肉丸」。女侍解了給我聽所謂肉丸其實係碎了的豬肉串起來燒,一客五串、咁我叫一客試下。
蕃茄牛腩河先來,湯底濃,牛腩其實大部份係煮淋的牛展,正合我口味。跟住來了燒肉丸,我見有五串肉,有生菜和米粉拌碟,咁味攞一串食囉,幾好味但很油利,女侍馬上拿膠手套來並講解食法 : 先拿一片生菜挾D米粉、攞一串肉把肉退入菜和米粉內包成菜卷,然後吃,真係大鄉里。嘩個D生菜極爽甜、加米粉內有小量拌料,個肉便不覺「油利」了。
果碗粉收35元,坐的士來食都底,「燒肉丸」一客75元,其實以用料和功夫也很底食。上次來見門外只貼了蔡瀾照片、今次還有金庸夫婦,可能越嚟越旺啦,希望佢地可以長期保持水準。

沒有留言: