2008年10月11日星期六

食在東京 - Brasserie Paul Bocuse



















Paul Bocuse 應該係咁多法国多星名廚中,沒有在香港開店的一位。所以我也慕名到他於東京駅大丸百貨GranToyko North Tower 12樓的 Brasserie Paul Bocuse 試吓。Paul Bocuse 還有幾間分店分佈東京市內。



我在香港時己用e-mail book 定星期日的lunch。門口己有他的poster,並有當日的lunch menu掛出來,圖文並茂。
其set lunch 三道菜2680円連稅、即係HKD200 (不包啡茶),starter 和 main course 都有三、四款可選擇。Starter 我要了 beef terrine 要加300円。麵包拿來是凍的 baguette,此點不如香港的L’Atelier de Joel Robuchon。我問要牛油,女侍指一指 menu,原來牛油要收500円!! 我叫了一carafe(50cc) house pinot noir 1260円,以味道計算價錢好合理
啊 beef terrine 來了,看見了未吃己經開心(附上用手机拍的相),牛肉、菜和紅蘿蔔排得好靚,可以猜想做terrine之時一擔心机來排、牛肉要先切成一條條而橫切面是要正方,不但好好看仲好好好食。
主菜我點了鴨腿連湯上,鴨腿己經很入味。湯中有幾舊薯仔,薯仔煑得剛剛好,可以用义吉入但不會碎、不會散開!
甜品只二種可選,女侍話格仔餅好食,另一個choice係blueberry加雪糕,我便叫格仔餅,配一小杯 chocolate sauce一小杯cream一小杯plum sauce,幾得意幾好食。
咁高質嘅三道菜set lunch 才收HKD200 (我叫beef terrine加大約HKD25),日本制度好可愛無加一唔收貼士,真係底到爛,全世界都揾唔番,一路食一路想住做呢幾道菜的心機和功夫,所以有相逢恨晚之感。
這層12/F,都是食店,和食為主,其中有間「永坂更科」,是天婦羅手、打麵定食,看來不錯,好多日人排隊食。


沒有留言: