2008年10月7日星期二

十月日本遊 (一)

攞幾日假期,參加北海道五天遊,然後在東京停留兩天,試吓東京新嘢、另文再講。
我諗我係親友中少數未去過北海道的,相信讀者們也去過,遊行團的行程、景點都唔使我多講。我想記下幾點 :
(1) 北海道鮮奶軟雪糕真係好好食,又滑又夠body,我一連吃了四日,每日一個cone。
(2) 遊行團的導遊時不時變小販,我幫趁了不少日本零食。其他團友還幫趁買馬油、蟹、帶子等裝箱回來。很多團友都有shopping lists,購買力都幾得人驚。
(3) 到第三日到達富良野彩色花田,我部digital camera宣告死機,下半部行程只能用手機影,效果不好,稍後慢慢整理。
(4) 遊行團函館入札幌走,食住都幾好,先住兩晚幾好的温泉酒店,尤其第三晚住富良野附近的Tomamu Resort 大套房 (全團都係),個冲凉房有個8人餐枱咁大嘅Jacuzzi,因為當地夏天有golf、冬天有滑雪,依家正係淡季。當晚食完酒店buffet出來,抬頭一望,嘩,見到我見到過最光最多的星星,成個天都係!真係意外收獲。

沒有留言: