2009年2月7日星期六

奇幻逆緣

尋晚去看奇幻逆緣。

睇之前 : 此片在blog界和友儕間都極為讚賞,所以我己抱有期望打醒精神入場看9点半場。

睇的過程:真係好特別,好多造人哲理,記都記唔哂!其實本片除了化裝、电腦特技,配樂、攝影、剪接都極好。有幾幕拍得好靚,例如海邊看日出、日落,揚帆出海。海戰一幕子彈橫飛,(我在太古城UA睇、音响效果不算一流) ,感覺到子彈 fe-er 到埋身。

睇後感:我諗這套片唔同人有唔同感受,同一人在不同年紀看也會有不同感受。
主角Benjamin Button〝幼年〞不用返學、讀書、考試,仲在妓院碰到老豆。十幾歲便往外闖,要去看世界,隨心而行,唔使憂柴憂米,盡情生活,中年回鄉,不用營營役役、過着悠閒日子,女友來了便過着神仙似的日子,直至女兒出世前後他才面對 “以後點呢?” 的苦惱,卒之選擇離開以便以後兩母女能過正常日子,上天也能如他所願。
Benjamin Button寫給女兒的一段說話都係講要 “活在當下” ,我相信能活在當下的人是有福的。全片畫龍點睛之處,係那個比雷公Pack 咗7次的老人說 : God has not stopped reminding me how lucky I am.
我又點呢?一個人去看電影是否活在當下?還是沒有選擇的選擇?

沒有留言: