2012年1月20日星期五

Press Room Wine Master Class - Rhone Valley

早排睇報紙介紹,Press Room 舉辦Wine Master Class,係 wine - food pairing ,約定能飲的朋友1月16日晚去參加呢次 Rhone Valley 的酒讌。
個 menu 有六款酒 : 三紅二白配五道菜,最後係紅的 dessert wine 配甜品。每道酒菜前由佢地的 wine director 介紹酒區、葡萄、酒庒等。
第一道係肥鵝肝,有啲蘇,未必人人喜歡。配的白酒也不特別。
第二道菜 Quenelles 係地道里昂菜,以濃湯加蛋白(我估係咁)蒸成好似我地蒸蛋的一舊嘢。配的ChateauNeuf-du-Pape 的白酒就頂好,有種好輕的感覺,不甜不乾,我認為可以配很多不濃味的食物。 CDP 的紅酒飲得多,白酒才首次見識,唔錯唔錯。呢枝酒在該店零售賣$940!
第三道菜係魚,又係一般,配的Condrieu 白酒就香到無倫,我未飲過咁好花香的葡萄酒喎,after taste 仲 好 smooth 。後來再請教對葡萄酒很有硏究的同事,佢也話 condrieu 區白酒用的葡萄叫Viognier, 出名好有花香。呢枝酒在該店也賣$970。
第四道係羊肉,第五道係牛肉,配的紅酒也ok。
第六道係雜錦甜品三款,配用 gamay 醸的甜紅酒就麻麻,我一向食甜品都唔喜歡配 dessert wine 的。
總結: 每位收費 $680 算合理,每款酒其實都有 refill, 不是限飮一杯。
原來 Press Room 都有賣生蠔等海鮮的,唔••••••
























沒有留言: