2013年4月6日星期六

避風塘興記



外遊前已約定朋友,在3月30日晚到佐敦的避風塘興記吃海鮮。朋友以前去過,記得賴尿蝦好食,我未去過,只看過蘇絲黃強力推薦,也聽聞佢地出名串和招呼差。

我地訂六點,一定要人齊才可入座,我們準六點前到,剛開舖。入座時個位主理人姐姐已經話請我地七點三還枱。

我地叫三款小食:粉腸、魷魚仔、韮菜花。粉腸一般,魷魚仔係土魷,以蔴油涼伴,幾仔。韮菜花也很爽。


上湯浸蜆,份量算底食,蜆沒有沙,也無乜味。

一人一碗著名燒鸭河粉,鵝肉很夠味,但應該都係味精之功。

一人一隻椒鹽賴尿蝦,我地叫有膏的,上桌確有膏,D膏也不是西貢及一般海鮮店果種實而無味,火候也比西貢好,呢味果然幾得。

總結:可能預咗招呼差,便不覺差,食材和煑功不錯,可能長期煑果十樣嘢。呢餐兩人共吃了一千元,我覺得是賴尿蝦貴少少。

沒有留言: