2009年3月2日星期一

Su Casa

昨晚與朋友到銅鑼灣的 Su Casa食 dinner。此店應開了不久,Openrice裡很多好評,尤其生蠔、蠔湯和意粉。
我們叫2人前生蠔,有十隻,包兩杯白酒。D 蠔很普通無乜特別,其中一隻好 “聲”。我們又叫了一客白酒煑青口,size 不大都OK。
主菜我叫了煎日本豬扒,幾好但沒有 Fusion 5th 咁好,朋友叫了著名的鴨肝意粉,我也食咗幾啖,呢個意粉就真係好味。甜品我叫朱古力心太軟,幾好。
整體覺得ok 但不及 Fusion 5th 。
我知 casa 拉丁文係家或屋咁解,但唔知 Su 點解,係咪老細叫亞Su?伙記話Su Casa 係你屋企咁解。我屋企唔會裝修成咁、黑嗎嗎,無屋企feel!


Su Casa : 2/F, No.2 Sun Wui Road, Causeway Bay. Tel : 94688030



















沒有留言: