2011年2月6日星期日

Le mere Brazier

從Lonely Planet的法國篇中知道呢間好有歷史的星級餐廳 La mere Brazier,我用 e-mail 訂了2月4日晚餐,到里昂後又打電話reconfirm,我去到時佢地話無我的訂位,好彩我 print out 咗佢地的e-mail帶著,所以佢地安排一小桌給我。

我叫3道菜的degustation menu。 Amuse Bouche 係一小杯 pumpkin soup 和一個方型的啫哩粒裡面有一隻snail。
先來chestnut soup 上面係truffle 打的泡,個蓋一打開,truffle的香味勁正。
Starter 係煎St Jacque帶子,煎得香,伴以畧帶lemon味的甜酸汁,好味!
Main course 係燒鴿,相中左便較大舊的鴿肉,我覺得中間太生,而夠味。
我叫的甜品係朱古力千層餅配朱古力雪糕,個餅得個大件,唔夠味,騷皮也不夠騷,個雪糕就又甜又滑。

呢餐連一瓶水、一杯白酒,共€117,雖然色香味都上等,但我覺物非所值,總體不如香港的Petrus 喎。































沒有留言: